DaPhnE'z Photo File`

Favourite''

Friday, February 22, 2008

20日之後...

無左choir之後的幾天, 是最辛苦, 天天想, 夜夜想...
已經分不清係掛住choir, 定係佢地.
回校表演遭到某些同學的嘲笑, 把大家都氣壞了, 真的, 很不懂禮貌啊!!!

為了歡迎堂哥和他女友的來臨, 特別花了一天的時間整理這個[三角地帶]''
第2天和姐姐去接他們, 心中沒甚麼特別, 但感覺到他們在我們面前是很不自然的~


一連串的活動便開始了!!!!.......
但他們接二連三地病倒, 令整個旅程變得美中不足!
一貶眼他們就要走啦, 由剛來的沒感覺到真地很不捨得他們, 我們四個的感情也增進不少~~

2月11日, 本身去食自助餐, 後來jeff又去, 真以為我們不會有機會見面了! 滿足了*.*

番學前日, 做功課就唔舒服啦, lasted over 50 hrs!!真以為自己能打敗這場仗
2月14日, valentine's day, 我們全是單身貴族, 也真的沒想過哪年, 身邊多了個男的!!??
3s 搞了個打邊爐, 都幾好, 食飽咪算lo, 哈

星期六和patty去了達文西展, 這位天才中的天才, 知識集於一身的高人, 我真的沒話好說, 值回票價
星期四, 五, 我都奇怪點解唔見F, 原來佢真係無番學, 見唔到佢有一種失落感!!
星期四, 體育堂先搞笑, 係度帶球上籃, 都唔難, 哈哈, 平均每人入2球!!

今日, 無端端落雨喎
點解好好的bdayparty好似搞到..li個係人地做事ge方法, 我理唔到, 但你地好似從來都無理我地感受, care的也就是你們那幾個, 為什麼還要拉patty落去!!!!!難道學sammi話始終都要有人興起!!
夾錢無問題, 但我真係唔想, 心中有條ci.....只因為佢係大家最敬佩的老師才這樣的..
下午辯論比賽, [求學不是求分數], 反方勝!! 唔多唔少係因為無校長會叫我地唔好求分數@.@

今晚家姐黎左~

No comments:

CSKPHC-燕子

我的時間表(日歷)**

Powered By Blogger