DaPhnE'z Photo File`

Favourite''

Saturday, November 24, 2007

害怕考試.考試害怕

又一個13天, 再上blog......
諗諗下一個17日, 一個13日, 姐係1個月先打2次, omg!
e+真係無咩時間打blog, 就算有都比家姐霸晒啦!!
睇番以前....f1戈陣差唔多日日打, f2就隔幾日打一次...e+?? 隔10幾日打一次!!
可能一方面係自己lazy, 生活乏味.....
真係唔知點算, phy chem bio都炒啊, 搞咩ka?!!!最差就莫過於chemistry啦, 搞咩ka!?
猛車邊的hist都大有可能拉得番!!
唉, 考試li段日子, 日日訓得3個鐘, 搞咩ka!??其實係自己浪費左下午寶貴的時間黎訓教!
compre+bio 唔多識, hist+中文ok na, gram+alg有d唔識, phy+chem+rk+lit中等....
跟住落黎就仲差中史+maths, 真係要溫好佢啊!!
仲有一個月峂去上海啦, 真係好興奮啊, 估唔到咁快隔左4個月又去啦, 呵呵...
上 星期, 知道一個台灣朋友的戀情, 真係誓死都估唔到佢會同戈陣上海的選手keep contact, 個女仔向佢表白, then佢地就靠成日msn, sms, 寫信黎maintain relationship, 個男仔覺得佢太細個, 所以叫佢等多2年, 到佢16先算, 好浪漫+好搞笑, 祝福佢地^^
li排唔知搞咩鬼, 好仲2睇d xmas card, 放心啦, 一定會寫比大家ge~我已經plan好晒, 希望能夠用寄信形式, 哈哈! 同埋成日買d DIY戈d野黎整, 相信肯定會杠杠下就放棄, 不過我就係仲2 買, 無計....
考試期間, 日日聽靜茹!! 第一次會覺得好似退步左bo, 但係我聽到係另一份感情!!
我仲2佢, 係因為無論咩歌, 佢都會唱出一份感情, 唔怪之得佢被稱為''療傷天后''!
[原來你也唱過我的歌], 聽完之後, 發覺梁靜茹無白費咁多年黎我對佢gr支持and愛戴!
各大家介紹首歌: 蘇打綠 - 左邊
li首歌真係好正, 唔只係主音把聲靚, melody, 歌詞更令我有舒暢的感覺, 三億六千萬毛孔無一處不伏貼!!
握你的左手
散落在我手中的是溫柔
曾經給你太多 傷心過後總會寬闊
握你的溫柔
散落在我心中的是錯過
我需要寂寞來撫摸 雨季中百花凋落過後的沉默

一陣去睇歌唱比賽; 想睇下佢地係咪真係唱得咁好, 偷下師啊ma....

No comments:

CSKPHC-燕子

我的時間表(日歷)**

Powered By Blogger