DaPhnE'z Photo File`

Favourite''

Sunday, November 11, 2007

17日, 我回來了!

17日, 我到底做左d咩, 過左d咩日子, 有好有壞.......
26/10 戈日放學後, patty陪我去驗眼, 發現我有近視+散光!! 我無唔開心, 因為再深d就可以 wear 眼鏡啦, hoho!

28/10 教契媽電腦. 對於一個口9咚日電腦 ge人黎講, 算係咁啦, 因為佢都算領悟性強!!我幫佢開左個email同down左d歌仔, 佢好開心. 夜晚去食煲仔飯, 超好味!!番黎買左把snoopy 傘, 雖然個設計有d白痴, 但我好開心, 期待落雨!!

31/10 前一晚had rained, 仲以為戈日會落雨tim, 結果有d失望, 但我都有帶住把姐; until中午, 我唔想帶了, 諗住下午唔會rain的, 點知放學時落左一陣, 咁岩戈陣心情唔多好, 我個心又好似落左場雨咁, break break break!!!!then幫吳sir做野.回家時悶悶不樂, 但還記得買bread. 當我溫緊中史, 突然記得吳sir托我買野ge事, 我心諗:'' 死啦, 點算, 咁夜去邊買啊, 加上我未溫晒習. 埋怨自己做咩番黎戈陣唔記得, 無腦的!! 戈日, 唔開心到爆炸; 雖然搵唔落雨為excuse, 但係心入面卻不是這樣的......

03/11 Bazaar. 終於到bazaar啦, 今年係南灣湖. 戈個地方比我ge感覺好好, 真係有戈種園遊會ge feel!!! 完左去行去新馬路食飯. 一去到得我一個, 其他人一個都未到. 好靚ge包房啊, 不愧係佛笑樓啊!!!一邊食飯, 一邊唱起歌黎, 比契媽話個waiter頭先係度笑我! 我一於少理, 想唱就唱啊ma!! 個waiter好勁ka, 戈陣我地係到討論緊戈首係李聖傑ge咩歌時, 佢突然話:'' li首歌叫想太多!'' 我呆了, 十分佩服!! 走戈緊想同佢say bye, 但已經搵唔到佢啦!! 想遇見你, 但你偏唔黎............

04/11 又教契媽電腦. 今次幫佢開左個msn, 咁佢就可以同佢d家人用cam傾計啦!!

07/11 調位!! 無得再同patty坐, 無得再玩jacky, 帶著一種恐懼來接受現實, 我會同邊個坐呢?? 雖然我同patty心目中都要自己唔理想的人選, 但偏偏佢就咁好彩, 我就要跌落li個陷阱, li 2個月會點過呢!?坐係後面, 望住patty的幸福, 感到妒忌!!!好彩前面2位成日放笑彈, 我都能夠暫時放輕鬆....

09/11 排左一次conv., 真係好開心同3位猛人合作, 令我開懷大笑!! 希望good show啦!! 去大陸睇下有無靜茹隻新碟, 點知又失望而回lo.......哈哈, 買左番上海d機票啦, 好期待啦, 可以真正享受冬天啦, yo!

10/11 睇show. 好開心, 好期待, 忠心祝福鐘文東可以攞獎, 但係點知...唔緊要, 佢仲有機會的!! 其他選手都好勁, 我的心就黎被融化了!!kelvin, 柏豪 and step佢地3個的表現都幾好, 至少無咪嘴啊!!then 番屋企, 去又行路, 返又行路, 好遠啊!!!

11/11 徒弟15歲生日快樂!! 今日無出街, 但一樣溫唔到習, 因為唔入腦, chem一d都唔識, 睇左少少bio. 點解戈陣唔問佢呢? 因為見到佢就好似有一種resistance, 行唔到埋去; 但又覺得佢有慈力, 可以吸晒d人去問佢野, 勁料!!
睇下phy, bio, gram, lit, hist, alg派落黎有幾多分, 肯定合格邊沿, 低到嘔, 合格都偷笑lu~
做好rk present, 演好conversation!!

1 comment:

Anonymous said...

好鬼奈都冇黎啦
發生左好多事wor
希望你ge生活過得開心
同埋好掛住你媽咪同萍姐阿
你幫我問佢地好
話我係呢到一切都好好
唔駛担心!!!

CSKPHC-燕子

我的時間表(日歷)**

Powered By Blogger