DaPhnE'z Photo File`

Favourite''

Friday, October 26, 2007

累積的唔開心!!

li幾日, 日日都係咁唔開心, 由星期三的p.s.堂開始.................
p.s.堂, 有d悶, 諗住同patty傾下計, 點知佢反而係度做數, 留反我自己一個!!
做數當然好啦, 但好似無理到我ge感受!! 我好嬲, 扒係度扮訓教, 其實係度喊緊....
我嬲人只不過是一剎那間的事, 所以e+都唔嬲佢啦^^'
今 日上lit堂, 好彩佢問我, 我識答姐^^then無端端quiz喎, 前幾題都識識地, 到last one, suddenly唔記得左, 到最後傳戈刻先記得oliver's mom叫agnes, 但係tony已經傳左上黎, 如果我再寫的話, 驚daniel sir當我cheating!! 戈陣仲以為自己會岩晒, 就係差li題無得岩晒, 一路都好唔開心!! 覺得好可惜.....後尾原來我又錯左個啊, 姐係5題岩3題, 都唔洗比佢扣分!!so條氣先順番ja!
無 左堂chem, becoz of 講座!!! 關於戀愛!! li d野都唔洗多講啦, 當我地仲細嗎!? 呵呵!! 填問卷有一題話戀愛的好處, 我就話可以互相學習, 互補不足, patty見到就話我d答案好正面. 其實唔係應該咁ge咩?! 當然都係為左開心啦, 但這只不過是結果.............心情down down地因為諗番起d野.....做搞野有得聽痛愛, 戀愛大過天, 爛泥, 都ok的!!
中午我同patty, jacky, newton約了raymond食野, 講真 真係無預其他人, but佢地加入左我都無權say no! so成餐飯食得好唔開心, 但無express係塊面度!!總之想快走lo!!jacky去買disc就好想同佢一齊去, 因為想escape!! but後尾佢地都走啦. 仲以為會好過d tim, 點知中途殺出個pp, patty就一路同佢講野, 我同佢講左2次野佢都聽唔到,相信佢真係聽唔到, 但係我就會好難受, 好似無人理我咁!! 前面戈堆都插唔到埋去, 後面又聽唔到我講野, 仲諗住番轉頭搵jacky, 點知佢番左黎, but佢同newton行左前面!! 真係無人care我lo!!好upset!!
番到屋企, 媽媽又唔理我, 唯有自己一個躲在被竇喊下, 輕鬆 d lo!!

1 comment:

Anonymous said...

don't worry
be happy
開開心心過日子
唔係仲好咩
快d開心返啦

CSKPHC-燕子

我的時間表(日歷)**

Powered By Blogger