DaPhnE'z Photo File`

Favourite''

Thursday, October 18, 2007

上次我打左一大篇野, 點知按錯制搞到全部被delete, 真心痛........
我終於買到guitar啦, 真係超happy~但我驚以後可能無咩時間照顧佢, 不過都唔貴, $200only!! 上星期六同patty去睇梁靜茹, 今次又係飛鷹搞ge大show.
上年記得係12月22日, 梁靜茹又係黎澳門, 回想起上次同邊個去睇, 發生d咩事, 真係好懷念. 到了今時今日, 一切已經唔同晒啦, 一個去左台灣, 一個失去連絡, 一個就.......
她都係唱番親親, 寧夏... 我就被她的歌聲融化啦!! 同patty一齊聽又係另一種感覺, 點講好呢? 好似在心頭刻了深厚的友誼, 另一番味道!!! 上年的追車到今年的齋聽, 只有他我才能另我陪膽追車, 齋聽都好因為佢好似見到我啊, 哈哈, 興奮+開心啊!!!
番屋企戈陣經過水塘, 由戈日起已開始轉涼, 水塘的風出左名舒服ka啦, 戈次我就咩住部guitar行過, 諗番起之前d野, 有d滄桑感. 等我同patty學成guitar後, 一定要黎li度jam下先得!!

哎, 測驗終於完啦, 點講好呢?! 有得有失啦, but我已經估算到....唔知以後點樣征服Bio呢??maybe佢唔難, 咁應該係我溫習方法出左問題(係我唔識安排時間)!!仲以為琴晚可以唔洗溫習就可以早訓tim, 點知比d maths玩死!做hw, d題目都抄死人啊, 陳sir擺明唔長唔做啦!! 因為太sleepy啦, so琴晚都無做chem. 朝早又黎唔切做, 但睇左一次題目! hist, phy共3堂入面, 我同patty係drawer狂做chem, 我覺得好努力, 好funny, 好幸福!! 記得有好多人係drawer溫Bio,, 就覺得好搞野, maybe這就是團結力量!!

琴晚同人係msn傾得都幾happy, 能暢所欲言!! 其實都係講d無聊野, 但係就好似好搞笑咁, 又話得閒一齊唱下歌, 又話可能會去上海, 實在太好啦!!

今日p.e.堂玩閃避球, although都有比人丟中, 但係真係玩得好開心!! 放學睇c生賽, 最後都係平手收場, 可能對於teachers來說, 平手的結果已經算win左ka啦!!

夜晚番choir, 雖然覺得佢sort sort地ge, 要我地番7點, 但係同emily玩得好開心, 覺得值得!!大家由斜路跑落黎, 重拾童真!! 番黎patty送我到馬利奧就走啦, thank you! ^^

其實今日真係好開心, 可能輕鬆地過了10日的test day!! 聽日就poor啦, 要去幫手, 又要做CD, 超想訓番個晏教啊!!

1 comment:

Anonymous said...

好懷念上年一齊睇梁靜茹阿
但係我係呢到都見到好多明星
超開心
由其係見到林宥嘉

CSKPHC-燕子

我的時間表(日歷)**

Powered By Blogger