DaPhnE'z Photo File`

Favourite''

Tuesday, October 9, 2007

好耐好耐無打過blog啦, of ocz啦, 咁多tests, 同埋家姐又晚晚黎訓, 都無自由!!
差唔多連續2個weeks 測驗啊, 傻左咩.........
有一位老師講過, 要包容同學, 無錯, 我知, 但係就係因為已經over左心頭的底線, 所以先覺得不滿!!
可能她們沒錯, 一切都是我思想專制, or不懂得包容, 但這不是只有我一個人發覺, 我都有同感者!!
我又唔可以講d咩, 因為這只是我個人思想的問題, 但別叫我如果去包容她們, 否則肚火仲大!!!
有時上堂覺得好悶, 但想起有咁多同我一齊上堂, 就一d都唔會放棄!!!! patty就能夠給予我這種精神!!
昨天她媽媽媽打給我說她病了, 我真的很擔心, 因為她平時真的很忙, 大家也沒有真正地關心她!!!沒有她坐在旁邊, 感覺....幾空虛, 誰也不能代替她的位置!!!!

前排忙於練習歌唱比賽試音, 發覺自己是多麼的自以為是, 總以為自己唱得ok, 唔錯, 但係其實真係要睇下出面ge人ge功力, 不要輕敵!!算啦, 今次就當係吸取經驗啦, 之不過估唔到今次仲跌得傷過前年戈次!! 我真係太驕傲, 太自大啦, 我要改, 我要改啊!!

不過我係唔會放棄ka, 戈日係我狀態唔好, 我仲有大把chance, 今年得戈14歲, 仲有好多年比我試ge, hoho!!

*今日同tamika&vanessa食得好開心, ''發達''d野好好味!!
由現在起, 要delete晒你在我心目中的的唔好的東西, 因為我要重新了解你, 同你做好朋友, 好同學, 今日我終於諗通: 原來大家都有自己的fd, 有時你和他們的時候, 我和你的distance就會拉得很遠..不過當我同你一齊玩時, 就會比你ge熱情而感染!!! tamika, thx!

2 comments:

Anonymous said...

大家都係努力啦
我都要比心機唱歌

Anonymous said...

哈哈!姍姍唔好灰心啦!xd
你講得岩呀!仲有大把機會!
加油呀!呵呵!

CSKPHC-燕子

我的時間表(日歷)**

Powered By Blogger