DaPhnE'z Photo File`

Favourite''

Sunday, November 12, 2006

11月4日--園遊會!

11月4日是園遊會的第一天, 我和ruby在它剛開幕沒多久就去到了! 一到了那兒就令我很失望! 地是沙地, 佈滿小石頭, 攤位好像要快塌下來了. 由於剛剛開幕, 沒什麼人來玩, 所以我在埸子裡逛來逛去的, 真無聊! 你們會問, 那ruby怎麼不陪你了呢? 她呀, 別提啦吧, 她一路跟著newton去義賣玫瑰花, 就忘了我的存在! 我不是自私, 叫你一定要陪我, 但人家newton玩遊戲, 你就跟著人家看, 我玩記憶遊戲, 想叫你幫我一起記, 你就無動於忠! 我想可能是你聽不到! 玩了一會兒, 我就跟amy走了!回到家就很不爽, 覺得她很重色輕友, 不過後來想想, 做朋友要給她多一些空間喲~

4 comments:

Anonymous said...

你都冇采我啦...-.-! 我玩game你都冇望住啦...hans玩飛標你望住, 我玩戈陣你都冇望...我想同你講野, 但係你又同你d friend講野...咁我咪find newton囉...我都係唔想左住你姐...

Anonymous said...

戈個係我

Anonymous said...

佢唔陪你你搵我呀MA..XD
我記戈D好叻GA..!!KEKE*

*DaPhnE''*,, said...

To Ruby:sorry!

CSKPHC-燕子

我的時間表(日歷)**

Powered By Blogger