DaPhnE'z Photo File`

Favourite''

Saturday, October 7, 2006

不開心的中秋節

今天是中秋節的第2天, 我們家里連中秋都要吃2頓飯!!
今天我很不開心, 姑丈竟然叫我們等了他一個小時才上菜, 餓死我了!! 吃飯的時候, 他又再批評我, 說我都是給姑媽寵壞的, 如果爸爸在就不會這樣了. 還跟我和我堂姐來比較, 說做人要先苦後甜!!
我聽了愈來愈不爽, 我想: 今天是佳節, 你怎麼這樣不給我面子呀!! 我氣壞了, 回家哭得我要命!!
但是回到家後, 我堂姐又責怪我, 說我不要向壞的方面想! 我想想, 也不是沒道理ya~
我想, 如果我媽媽在, 我就有精神寄託了!~*

3 comments:

Anonymous said...

hi...珊珊~~~
我嚟左留言la

Anonymous said...

你都唔好咁諗啦,佢都係想你好姐,你要聽話阿,大個女啦,要自己識得照顧自己阿,唔好比咁多trouble大人阿,有好多野自己識諗啦~! 加油a....

Anonymous said...

我明白您既感受...但希望您真係可以開開心心...唔好要媽咪同愛錫您既人擔心同痛心 (including miss iny)..
加油呀~!!

CSKPHC-燕子

我的時間表(日歷)**

Powered By Blogger