DaPhnE'z Photo File`

Favourite''

Saturday, October 7, 2006

作文(一)

初2的作文課我作了一篇文章, 令我和我媽看了都感動不已!! 以下請大家一起來欣賞我的文章吧!!
<<>>

數數手指,今年我已經13歲了, 8年前的現在, 家里發生了兩椿白事. 那年, 家人為了白事十分忙碌, 把我也給了人家託養. 只怪那年只有5歲的我, 幫不了什麼忙, 還不知道世間的煩惱. 記得我上幼兒園的時候, 我多想父母親在身邊照顧著我, 多想天天睡在我旁邊的就是他們.
不過, 我很感謝託養我的公公,婆婆, 他們就把我當作他們的孫女, 給了我家的溫暖. 一天, 我在公公家, 突然聽到我父親過世的消息, 那是心情凌亂的我只想馬上飛過去看他.
在靈堂里, 哭得最響亮就是我, 比我奶奶去世的時候還要激動. 5歲的我,哭過就算了, 但長大以後, 不管家人是多麼的疼我, 愛我, 我還是缺乏了一種永遠彌補不了的父愛!!
想開點吧, 姍姍! 你以為我們像耶穌一樣會復活嗎? 失去丈夫的媽媽和失去父親的我一直相依為命. 長大了的小女孩, 你也應該懂事了吧. 多點體諒你媽媽, 因為你已然不是一個還停留在5歲的小女孩, 你是母親的乖囡!

6 comments:

Anonymous said...

Hello~
黎左na...第1次入黎比你張相嚇左陣...hahah...(講笑咋...5好嬲ar)
睇到你篇文.....Miss Tang睇完實好感動jar....
快D開番個xanga la..5好用lee個na
(純屬個人意見...5好嬲ar!!)

*DaPhnE''*,, said...

我唔仲2用xanga, 我都唔知點解!?
hehe^^

Anonymous said...

姍姍:

無連絡一段時間,sorry la!
記得朗誦比賽之後,一別匆匆!
依家仲多左野做,真係...唉!

你能夠感到幸福,就係送俾自己一件好好好.....既禮物!我唔會話係最好,因為人人既價值觀會唔同.正正因為幸福係主觀既感覺,就更令人覺得,唔知點去得到!

幸福,其實同外在物質無直接關係,之所以話幸福唔係必然,係因為人人既感覺唔同,唔係話有D野或者無左D野,就可以感到幸福.

所以,幸福可以好容易,亦可以好難!實在係講少少彩數!真係仲玄妙過中六合彩!HAAA

你,既幸福,亦幸運!

小倩

Anonymous said...

好有文化氣息呀....

*DaPhnE''*,, said...

你笑我啊~? =.=''

Anonymous said...

Oo...

CSKPHC-燕子

我的時間表(日歷)**

Powered By Blogger