DaPhnE'z Photo File`

Favourite''

Friday, February 29, 2008

要用半個鐘, 喊晒d 唔開心!!

話咁快就15啦, 無錯, 大個女啦~
有人話我, 點解今年睇落好似好唔開心, 好怪~
有邊個會明啊, 我點知話左比你聽你會叫我睇社工ka!
大個左, 識得自我保護, 好少係朋友面前表達唔開心ge野, 連家人都唔會
patty, 我的好朋友, 可算是我唯一的家人, 只可惜, 她不喜歡我在她面前喊
再一次埋在心頭...
我講過我從來都唔會比成績差而影響到我, 最怕是感情
up and down, and up and down...
今年jeff走左去taiwan, 唔開心無人講
點解仲係喜歡依賴別人, 朋友
家人是擺來看的嗎??
家人給予的壓迫感太大, 令人吃不消
我知道媽媽已給了我很大的自由, 我也只敢默默地在她背後哭泣
升到f3, 很多同學都轉了班
這對我也真是沒什麼影響.
萬萬想不到, 3s 是如此的小圈子
圈內人是絕對不知道他們帶給我們的厭惡!!
當我們在討論這一班人的時候,
可能我們幾個也成了另外一個小圈子了
真有趣.
係3s, 跟許多同學開始熟絡
patty, vanessa, sally, jacky chou&pun, newton, sammi&caroline~
起碼我們才不會渾入小圈子裡吧!! [小圈子]講到這兒...
感情方面, 也沒什麼
因為我早已摸透我自己
一早知道在想什麼, 也知道每年事的結果
結果: 活於痛苦, 不能自拔
c & f 是patty給我幫他們取的代號
c是一個好人, 熱情
f是一個好人, 常見面, 幾好玩, 有安全感
可能經常見到 f 的原故, 反而不懂如果去面對他
很多次的良機都被他的同學無意破壞, 我無奈...
快點把我們三的關係搞清楚
免我在受痛苦!!!

HAPPY BIRTHDAY TO DAPHNE, CLARISSE, 青瓜!!

1 comment:

Anonymous said...

你有唔開心可以係msn同我講
唔好收埋係心到阿
加油阿
大個女啦
堅強d

CSKPHC-燕子

我的時間表(日歷)**

Powered By Blogger