DaPhnE'z Photo File`

Favourite''

Saturday, March 31, 2007

平日朝早起身戈陣, 沖完涼後, 一般我媽媽都會煮定早餐比我食;
但係琴日沖完涼, 媽媽仲訓係度, then我就行埋去好softly咁同佢講:
'' 你琴日又話今朝煮面比我食ge?點解你唔煮ge?''
then佢就應我:'' 唔煮啦, 自己出去買面麵包啦!''
戈陣已經覺得有d唔對路......
當我入番房疏頭戈陣, 佢suddenly同我講:
''你知唔知你琴晚講咩啊? 咩叫[ 你比到d咩我啊 ]!!? 我比你做人, 我比你生存ge機會, 你仲想我比d咩你啊? ''
佢講完之後, 我好嬲, 但係趕住番學!!
下午番到黎, 佢依然黑口黑面咁對住我, 戈陣先知原來佢仲嬲到e+, li件事好大劑!! 我就話去library一陣!! 等我番到黎, 姑姐出左去, 媽媽就行黎同我講:'' 我知你想要部相機ja ma, 我都無話唔買比你, 只不過過左第3段先, 等你考完試, 去上海之前買一部比你都無所謂!!''
喔!! 原來要等到6月!! 講清楚咪唔怕lo!! 之後我媽媽就同我講:
'' 我知度你黎m, 先會發脾氣, 發爛ja!! 我記得你上個月都有吵過!!契媽之前都係咁ka!! ''
戈陣我唔知覺得點, 覺得連我自己黎m戈陣發嬲都唔知!! 仲有, 媽媽真係勁啊, 我相信佢戈陣一定好嬲, 但係佢識得為我搵藉口, 填補番心中ge憤怒!!
媽媽你係得ge~!!

1 comment:

Anonymous said...

你媽對你真係好~你都要好好對佢阿~知ma

CSKPHC-燕子

我的時間表(日歷)**

Powered By Blogger